[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Ian 30 15:11:56 EET 2009

În data de Vi, 30-01-2009 la 14:54 +0200, Ioan Fericel a scris:
> Stas SUSHKOV wrote:
[snip]

> [...]
>
> - categorie separata cu starea asociatiei: statut, membri, sponsori,
> anunturi, actiuni in derulare, hotarari, dari de seama etc
>
> - prezentare oss: istoric, link-uri catre prezentari si articole
> interesante, licente, noutati, un subcapitol cu participare romaneasca
> cu link-uri catre proiecte, articole, blog-uri, comunitati, cazuri de
> succes cat si de insucces! - aici ar fi poate si locul pentru FIR.
>
> - proiecte proprii pe categorii: promovare, educatie, traduceri,
> standardizare, UE, guvernare-administratie, afaceri ...
>
> - o lista (top) cu aplicatii oss pe categorii ?

Propunerea ta este foarte bună dar din păcate ne lipsește conținut
pentru toate acele catgorii :(

În momentul de față nu știu cine ar putea realiza aceste pagini, de
istoric, articole interesante, licențe... etc

Mi-ar face plăcere să avem așa ce va, dar sincer nu știu cine o să facă
toate aceste pagini.

În cazul în care există persoane dornice să contribui la noua structură
a site-ului, putem face un dev.softwareliber.ro, un site în dezvoltare
iar când e gata îl înlocuim. Pentru acces pentru site vă rog să dați un
semn pe listă sau să îmi scrieți lui Stas sau mie.

După cum spunea Jani, deocamdată ar trebui să adunăm o serie de acțiuni,
iar apoi să vedem cum le putem afișa pe site.

Pentru moment eu aș vedea site-ul într-un plan secundar iar în prim plan
să vedem cum organizăm asociația și cum putem duce la bun sfârșit o
acțiuni.

--
Adi Roiban