[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Ian 30 15:41:35 EET 2009

Adi Roiban wrote:
> În data de Vi, 30-01-2009 la 14:54 +0200, Ioan Fericel a scris:

> [snip]

> Propunerea ta este foarte bună dar din păcate ne lipsește conținut
> pentru toate acele catgorii :(
>
> În momentul de față nu știu cine ar putea realiza aceste pagini, de
> istoric, articole interesante, licențe... etc
>
> Mi-ar face plăcere să avem așa ce va, dar sincer nu știu cine o să facă
> toate aceste pagini.
>
> În cazul în care există persoane dornice să contribui la noua structură
> a site-ului, putem face un dev.softwareliber.ro, un site în dezvoltare
> [...]

  Important ar fi sa stim daca vreti sa se faca mai mult decat se face
acum, sau decat v-ati propus initial .
  Si sa lamurim daca GSL si softwareliber.ro se identifica cu asociatia
propusa .

  Despre prioritati, continut, participare ... mai discutam dupa aceea !
Cine ce target isi propune ? Se ramane la convingerea lui Gigel sa
foloseasca Linux, ca e gratis ?

Ioan Fericel