[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Ian 30 17:28:30 EET 2009

În data de 30 ianuarie 2009, 15:41, Ioan Fericel <mirabit la gmail.com> a scris:

>  Important ar fi sa stim daca vreti sa se faca mai mult decat se face acum,
> sau decat v-ati propus initial .
>  Si sa lamurim daca GSL si softwareliber.ro se identifica cu asociatia
> propusa .
>
>  Despre prioritati, continut, participare ... mai discutam dupa aceea ! Cine
> ce target isi propune ? Se ramane la convingerea lui Gigel sa foloseasca
> Linux, ca e gratis ?
>
> Ioan Fericel

Scopul trebuie să fie clar și concis și unul singur: promovarea
software-ului liber.
Toate celelalte expuse sunt acțiuni de promovare.