[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Ian 30 17:39:05 EET 2009

Jani Monoses wrote:

> [...]
>
> La ce se refera Stas un pic mai inflorit cu 'corporate bullshit' nu
> arata faptul ca avem ceva de impartit cu firmele, dar nu sunt printre
> prioritatile noastre.
> Industria (sectiunea ei competenta) e de obicei inaintea sectorului
> guvernamental si de invatamant cand e de luat decizii bune, deci
> reprezentanti ai
> firmelor pot sa puna umarul/banul/ce au si sa ajute grupul asa cum
> cred ca le e si lor profitabil.
>
> Dar sa nu astepte ca studentii o sa faca in timpul lor liber programe
> de gestiune doar ca firmele sa aiba mai putine cheltuieli :)

  Jani draga, in ultimele tale postari pe lista se simte o anumita
nemultumire, poate chiar un fel de lehamite .  Oare de ce se intampla
asa ? Bulversarea bullshit-urilor ?

  Eu am facut in fuga acea lista de propuneri, asa cum v-am sugerat si
obiectivele pentru asociatie, si cred ca nu sunt simple iluzii pentru
cine simte mediul in care traieste si are vointa de a face, altruist,
ceva pentru "binele comun". Nu se poate face totul intro zi, nici intrun
an, dar trebuie inceput . Am crezut ca voi vreti si puteti sa FACEM asta
! M-am inselat ?

  Repet si intrebarile anterioare, la care ar trebui sa raspunda fiecare
membru al listei interesat de asociere:
> Cine ce target isi propune ? Se ramane la convingerea lui Gigel sa
> foloseasca Linux, ca e gratis ?

  Cu oarece tristete,

Ioan Fericel