[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Ian 30 17:47:35 EET 2009

>  Jani draga, in ultimele tale postari pe lista se simte o anumita
> nemultumire, poate chiar un fel de lehamite .  Oare de ce se intampla asa ?
> Bulversarea bullshit-urilor ?

Nu e nici pe departe nemultumire sau lehamite. Eu credeam ca incerc sa fiu
clar si realist :)

>  Eu am facut in fuga acea lista de propuneri, asa cum v-am sugerat si
> obiectivele pentru asociatie, si cred ca nu sunt simple iluzii pentru cine
> simte mediul in care traieste si are vointa de a face, altruist, ceva pentru
> "binele comun". Nu se poate face totul intro zi, nici intrun an, dar trebuie
> inceput . Am crezut ca voi vreti si puteti sa FACEM asta ! M-am inselat ?
>

>  Repet si intrebarile anterioare, la care ar trebui sa raspunda fiecare
> membru al listei interesat de asociere:

Cred  ca problema e de fapt ca nu am enuntat inca clar ce anume facem pentru
promovarea softului liber, sau daca am enuntat nu s-a inteles :)

Orice propunere concreta adica care are un pasul 1) 2) si n) si care duce la
promovatul FOSS la Gigel sau oriunde poate fi discutata mult mai bine
decat idei mai putin conturarte.

Poate ar trebui sa avem pe site - la lista de persoane de *active* de care
se vorbeste un raspuns al fiecaruia la intrebarea 'ce fac eu personal pentru
promovarea FOSS in Romania?' si ar fi mai clare toate :)

Jani