[software-liber] Re: Obiective

oprea lucian oprea.luci la gmail.com
Vin Ian 30 21:40:16 EET 2009

Este mult mai simplu si a fsot promovat deja GSL. Aceasta este denumirea pe
care o va cunoaste toata lumea. In cazul in care in spatele acestei
denumirii exista o asociatie atunci e si mai bine.

Lucian,

În data de 30 ianuarie 2009, 11:59, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a
scris:

> Exist─â Grupul pentru dialog social de exemplu printre cele mai populare.
> Exist─â ╚Öi asocia╚Ťia pentru implementarea democra╚Ťiei de exemplu.
> Dar avem deja promovat Grupul pentru software liber, nu cred c─â e cale
> de întoarcere în stadiul în care suntem acum.
>
> --
> Alexandru Szasz

Lucian Oprea
Telefon: 0745 592602