[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Sâm Ian 31 12:40:25 EET 2009

Stas SUSHKOV wrote:

> Partea cu FACEM, incă nu mii clară...

  Bine, dragule, ce eforturi faci sa te clarifici ? As fi asteptat
intrebari suplimentare, dezbatere constructiva, amanunte ... !

  Incerc eu sa mai lamuresc doua aspecte:

1. Pozitia mea este ferma, de a vrea sa FACEM impreuna . As vrea sa
folosesc expresia "noi vrem sa FACEM?" si nu "voi vreti sa FACEM?" ! Am
mai avut o discutie pe tema asta, m-am prezentat; ce-ai vrea sa stii mai
mult ca sa te asiguri ca ai alaturi un ajutor si nu un dusman ? Crede-ma
ca si eu sunt la fel, vreau sa stiu pe cine pot sa ma bizui !

2. Este in atitudinea ta o adversitate fata de mediul corporate, de
productie . Oare esti sigur ca ai depasit faza hormonala a adolescentei ?

  S-o luam logic. Esti de acord cu promovarea (introducerea, impunerea,
cum vrei sa-i spui) OSS in scoli, universitati, cercetare,
standardizare-legiferare etc . Intrun singur lucru nu esti de acord cu
mine - productia .

  Oare pentru ce omul face scoala, facultate, cerceteaza, standardizeaza ?
  Toate astea sunt consumatoare de bani, de bunuri materiale. De unde
sunt asigurate astea ?

  Cred ca vezi acelasi raspuns: productia !

  De unde ai bani de calculator, de masina, de bere, de paine ?
  Chiar nu se poate intelege ca in acest domeniu sunt marile cheltuieli
cu software si ca aici se pot face cele mai mari economii ? Si ca aceste
economii se vor intoarce, dupa acelasi principiu al ciclitatii in
aceasta lume, si la cel de la care pleaca ?

  Care-i alternativa ta ? Nu ma intereseaza productia, sa se descurce
singura !
  Si tu poti atunci sa te descurci singur ? Probabil doar (si poate ar
fi mai sanatos) sa stai intrun picior de dimineata pana seara pe malul
Gangelui si sa mananci frunze si radacini !
  Alternativa europeana, cea in care se pare ca traiesti acum, este mult
mai falsa !

  Ganduri bune,

Ioan F