[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Ian 31 12:46:00 EET 2009

Cu toate ca nimic nu e neadevarat in ce ati scris aici, nu vad ce propuneti
concret.
Grupul a avut pana acum cateva activitati, putine si dupa posibilitatile
membrilor.
Orice ajutor e binevenit.
Dar inca nu imi e clar ce anume propuneti.