[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Sâm Ian 31 15:11:08 EET 2009

Jani Monoses wrote:
> Cu toate ca nimic nu e neadevarat in ce ati scris aici, nu vad ce
> propuneti concret.
> Grupul a avut pana acum cateva activitati, putine si dupa
> posibilitatile membrilor.
> Orice ajutor e binevenit.
> Dar inca nu imi e clar ce anume propuneti.
>

>      Incerc eu sa mai lamuresc doua aspecte:
>
>     1. Pozitia mea este ferma, de a vrea sa FACEM impreuna . As vrea
>     sa folosesc expresia "noi vrem sa FACEM?" si nu "voi vreti sa
>     FACEM?" ! Am mai avut o discutie pe tema asta, m-am prezentat;
>     ce-ai vrea sa stii mai mult ca sa te asiguri ca ai alaturi un
> [...]

  Am propus:

- un proiect pentru documente in formate deschise

http://groups.google.com/group/software-liber/browse_thread/thread/f8e088bd4691f02f/6b387a7418900bab?lnk=gst&q=ioan+fericel#6b387a7418900bab

- o aplicatie ERP ( webgest ) proprie, care inglobeaza ani de munca,
pentru a o face open source

http://groups.google.com/group/software-liber/browse_thread/thread/e03a0d69424c08db/38c2b768a66199cd?lnk=gst&q=ioan+fericel#38c2b768a66199cd

- o prima schita de obiective pentru statutul sasociatiei.

- o schita de imbogatire continut pentru site.

  De propus pentru viitor as avea multe, dar depind unele de altele si-i
musai de parcurs secvential niste pasi.

  Primul pas ar fi ... sa se faca primul pas ! Faza la care suntem acum,
este aceea a increderii . Trebuie gasita o solutie pentru a ne cunoaste
mai indeaproape, fiindca ritmul socializarii prin simple postari pe
lista este prea incet .
  Concret, cum as vedea eu, in ideea inchegarii asociatiei:
1. deschisa o lista cu cei doritori sa devina membri ai asociatiei, doar
nume.
2. acestia voteaza daca dorec ca urmatoarele demersuri sa se faca public
sau privat.
3. fiecare doritor sa devina membru (din cei ramasi dupa vot!) sa
trimita un fel de CV care sa cuprinda: ocupatia, loc de munca, functii,
cea facut, ce vrea sa faca, o lista cu propuneri pentru satut sau editat
modelul existent.
4. centralizarea propunerilor si negocierea formei finale.  Cum sa se
faca ? Aveti si voi cuvantul, eu ma opresc deocamdata aici !
  Rezultatul poate sa fie ca unii nu vor vrea sa se prinda productia,
altii legislatia ... ! Unii vor abandona, altii se vor supune
majoritatii . Cei ramasi vor incepe demersurile oficiale pentru
infiintarea asociatiei, alegeri, cotizatii etc.

  Mai concret ?

Ioan F