[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Sâm Ian 31 15:36:20 EET 2009

În data de 31 ianuarie 2009, 15:11, Ioan Fericel <mirabit la gmail.com> a scris:

>  Am propus:
>
> - un proiect pentru documente in formate deschise
>
> http://groups.google.com/group/software-liber/browse_thread/thread/f8e088bd4691f02f/6b387a7418900bab?lnk=gst&q=ioan+fericel#6b387a7418900bab
>
> - o aplicatie ERP ( webgest ) proprie, care inglobeaza ani de munca, pentru
> a o face open source
>
> http://groups.google.com/group/software-liber/browse_thread/thread/e03a0d69424c08db/38c2b768a66199cd?lnk=gst&q=ioan+fericel#38c2b768a66199cd
>
> - o prima schita de obiective pentru statutul sasociatiei.

Ar trebui să fie un singur obiectiv, promovarea software-ului liber.
Având acest obiectiv clar și unic în vedere, am evita tot felul de
chestii personale, pentru că ar trebui să ne supunem și noi
obiectivului și să promovăm software liber cu o minte liberă.

> - o schita de imbogatire continut pentru site.
>
>  De propus pentru viitor as avea multe, dar depind unele de altele si-i
> musai de parcurs secvential niste pasi.
>
>  Primul pas ar fi ... sa se faca primul pas ! Faza la care suntem acum, este
> aceea a increderii . Trebuie gasita o solutie pentru a ne cunoaste mai
> indeaproape, fiindca ritmul socializarii prin simple postari pe lista este
> prea incet .

Primul pas s-a făcut de mult, iar unii dintre noi chiar lucrează, cu
sau fără asociație.

> [...]
> 3. fiecare doritor sa devina membru (din cei ramasi dupa vot!) sa trimita un
> fel de CV care sa cuprinda: ocupatia, loc de munca, functii, cea facut, ce
> vrea sa faca, o lista cu propuneri pentru satut sau editat modelul existent.
> 4. centralizarea propunerilor si negocierea formei finale.  Cum sa se faca ?
> Aveti si voi cuvantul, eu ma opresc deocamdata aici !
>  Rezultatul poate sa fie ca unii nu vor vrea sa se prinda productia, altii
> legislatia ... ! Unii vor abandona, altii se vor supune majoritatii . Cei
> ramasi vor incepe demersurile oficiale pentru infiintarea asociatiei,

Fără prea multe discuții, trebuie doar modificat statutul după
observațiile de aici, majoritatea pertinente, mai ales cele ale lui
Nicu Buculei.
Adi Roiban s-a oferit cu sediul, așa că bănuiesc că pe el pică sarcina
umblatului cu hârtiile.
Trebuie un număr minim de membri care să semneze, cred că 3 este, sunt
3 în Cluj-Napoca, îi ia Adi într-o mașină și s-a rezolvat.
Bănuiesc că în statut trebuie să scrie și ce înseamnă membru, pentru
cei care vor deveni membri.
Dar simplu, fără să ne complicăm, nu punem țara la cale creând o
entitate legală, e doar un pas natural și normal pentru ceea ce va
urma.
Deci să trecem simplu și fără discuții peste el.