[GSL] Un raspuns hilar primit de la PMB Bucuresti

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Mie Iul 1 19:45:42 EEST 2009

Salve,

Se pare ca exista diferite lucruri care impiedica anumite institutii sa iti
trimita raspunsul pe email.
In baza legii 544 am facut cerere online pe email la Primaria Generala
Bucuresti si la Primaria Sectorului 6 Bucuresti. Toate bune si frumoase:
cererile acceptate, primit numar de inregistrare numai ca de la PMB cica nu
imi pot da raspunsul pe email deoarece nu au un scaneriar cei de la sectorul
6 cred ca nu stiu sa numere deoarece cele 30 zile au trecut de mult.

Mai jos este raspunsul primit de la PMB dupa ce solicitasem ca acesta sa fie
trimis pe email deoarece nu am timp sa merg la registratura:

"Ne pare rău darn nu avem în dotare aparat de scanat pentru avă transmite în
format electronic răspunsul, în consecință mergeți la registratura pmb., Cu
stimă, consiler DINU F."

LucianO,