[GSL] Un raspuns hilar primit de la PMB Bucuresti

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Mie Iul 1 20:10:51 EEST 2009

Asta arată destul de bine și nivelul de "alfabetizare TIC" al
funcționarilor de acolo. După cum scrie consilierul, te întrebi cum or
face-o cei din subordine.
Dar nu cred că mai este functionar la primarie care să nu aibă în
față, pe birou, calculatorul.

M.Jalobeanu