[GSL] FLOSSCamp în 14-16 august la Curmătura Ștezii

Lun Iul 6 17:58:04 EEST 2009

On Mon,06.Jul.09, 16:55:20, Alexandru Szasz wrote:
> Salut,
>
> Asta e propunerea pe care o pun pe masă, îi rog pe cei care nu erau
> pe IRC când am discutat să se opună acum dacă e cazul. Până acum, pe
> IRC s-a ajuns la ~14 persoane.
>
> Astea sunt detaliile despre loc, e în județul Sibiu, din gară se
> poate lua autobuzul sau putem veni pe rând cu mașina (suntem cel
> puțin 3 cu mașinile), deci minim 12 deodată.

Deci rămâne la cabană? Fiind în august ar fi păcat să nu mergem cu
cortul. După cum a menționat și Marius Voila (SbLUG), avem o locație
foarte bună pentru cort, izolată de posibile grătare sâmbătă/duminică.
Putem organiza (prin bunăvoința lui Marius) și transportul de la stația
de autobuz (care este chiar la pensiune) la locul de cort.

Cei care preferă confortul pensiunii pot să stea oricum la pensiunea
"Curmătura Ștezii". Deși ar fi 40-50 min. pe jos, se poate ajunge și cu
mașina (pot să ajut eu).

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru