[GSL] FLOSSCamp în 14-16 august la Curmătura Ștezii

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iul 6 20:13:21 EEST 2009

Pe 06.07.2009 17:58, Andrei Popescu a scris:

> Deci rămâne la cabană? Fiind în august ar fi păcat să nu mergem cu
> cortul. După cum a menționat și Marius Voila (SbLUG), avem o locație
> foarte bună pentru cort, izolată de posibile grătare sâmbătă/duminică.
> Putem organiza (prin bunăvoința lui Marius) și transportul de la stația
> de autobuz (care este chiar la pensiune) la locul de cort.
>
> Cei care preferă confortul pensiunii pot să stea oricum la pensiunea
> "Curmătura Ștezii". Deși ar fi 40-50 min. pe jos, se poate ajunge și cu
> mașina (pot să ajut eu).

Rămâne să vedem pe pagina de înregistrare cine vrea la cabană și cine la
cort.
Intuiesc că vor fi de ambele feluri; cei care stau la cabană o pot
folosi doar pentru dormit noaptea, iar ziua putem sta toți la un loc,
cel mai probabil în locul cu corturile.

Răspundeți la emailul ăsta doar dacă sunt critici sau întrebări, o să
avem un formular de înregistrări pentru număr de persoane și felul de
cazare.