[GSL] FLOSSCamp în 14-16 august la Curmătura Ștezii

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Iul 7 17:13:40 EEST 2009

Pe 06.07.2009 17:58, Andrei Popescu a scris:

> Deci rămâne la cabană? Fiind în august ar fi păcat să nu mergem cu
> cortul. După cum a menționat și Marius Voila (SbLUG), avem o locație
> foarte bună pentru cort, izolată de posibile grătare sâmbătă/duminică.
> Putem organiza (prin bunăvoința lui Marius) și transportul de la stația
> de autobuz (care este chiar la pensiune) la locul de cort.
>
> Cei care preferă confortul pensiunii pot să stea oricum la pensiunea
> "Curmătura Ștezii". Deși ar fi 40-50 min. pe jos, se poate ajunge și cu
> mașina (pot să ajut eu).

Andrei, poți face te rog o hartă pe google maps cu locul de cort și
locul unde e pensiunea ? Pe urmă putem adăuga și gara din Sibiu și
stațiile de autobuz.