[GSL] odf standard national in norvegia , in danemarca ceva e putred

Vin Iul 10 10:23:32 EEST 2009

On Fri, Jul 10, 2009 at 09:46:51AM +0300, marius adrian popa wrote:

> mai multe detalii despre decizia din Norvegia
>
> http://www.regjeringen.no/en/dep/fad/press-centre/press-releases/2009/new-obligatory-it-standards-for-the-stat.html?id=570650

Povestea de succes nu e atât de frumoasă cu MP3 și MP4 în lista formatelor
audiovizuale.

Sunt curios cum vor implementa această hotărâre (ultimul paragraf). Dacă
funcționara trimite un document în format DOC și caractere ISO-8859-2 i se taie
din salariu?

Cum am putea câștiga aceleași drepturi și în România?

Tibi