[GSL] odf standard national in norvegia , in danemarca ceva e putred

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iul 10 10:27:03 EEST 2009

Pe 10.07.2009 10:23, Tibi Turbureanu a scris:

> Povestea de succes nu e atât de frumoasă cu MP3 și MP4 în lista formatelor
> audiovizuale.
>
> Sunt curios cum vor implementa această hotărâre (ultimul paragraf). Dacă
> funcționara trimite un document în format DOC și caractere ISO-8859-2 i se taie
> din salariu?
>
> Cum am putea câștiga aceleași drepturi și în România?

Decizia a fost luată de guvern, deci următorul guvern o poate revoca;
șansa ar fi ca în anii rămași guvernul să reușească să implementeze
hotărârea asta. Oricum, e o altă cultură, e posibil să reușească.

Nu sunt drepturi de câștigat, aici e o hotărâre de implementat.

Cum facem guvernul să aplice o astfel de hotărâre ? Numai dacă sunt în
politică oameni cu cultura FLOSS.