[GSL] odf standard national in norvegia , in danemarca ceva e putred

Vin Iul 10 10:32:27 EEST 2009

On Fri, Jul 10, 2009 at 10:27:03AM +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Pe 10.07.2009 10:23, Tibi Turbureanu a scris:

> Decizia a fost luată de guvern, deci următorul guvern o poate revoca;
> șansa ar fi ca în anii rămași guvernul să reușească să implementeze
> hotărârea asta. Oricum, e o altă cultură, e posibil să reușească.
>
> Nu sunt drepturi de câștigat, aici e o hotărâre de implementat.

Mă refer la dreptul tuturor cetățenilor de accesa informații cu caracter
public, fără a fi nevoiți să instaleze programe de care în mod normal nu au
nevoie.

„
  All users are supposed to have equal access to public information and
  services on the internet. The state should not discriminate users based on
  what kind of technical equipment and soft ware they are using. This decision
  means that the users are granted a right to watch or download multi-media
  material from the state in open format; that is, formats not locked to
  specific suppliers in the market, reform minister Heidi Grande Røys says.”

> Cum facem guvernul să aplice o astfel de hotărâre ? Numai dacă sunt în
> politică oameni cu cultura FLOSS.

Câțiva. Ceilalți nu au nici cea mai vagă idee.

Tibi