[GSL] odf standard national in norvegia , in danemarca ceva e putred

Romania Inedit buteliearagaz la gmail.com
Vin Iul 10 14:09:53 EEST 2009

Eu de abia astept sa se faca si la noi ceva in acest sens , dar
politicienii romani sunt dedulciti la spaga !

În data de 10.07.2009, Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com> a scris: