[GSL] Anunț FLOSSCamp 2009

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 15 21:43:56 EEST 2009

Salut,
S-a tot discutat pe listă, dar eu nu am văzut anunțul aici :)

Am bucuria de a vă anunță că între 14-16 August 2009 se va desfășura
FLOSSCamp 2009, ce va avea loc în Curmătura Ștezii, (pe lângă Păltiniș),
Sibiu.

Pentru mai multe detalii sunteți invitați să consultați pagina dedicată
evenimentului: camp.softwareliber.ro.

FLOSSCamp este o ieșire cu cortul în cadrul căreia vor participa
persoane implicate în dezvoltarea softwarelui liber din România. Vom
ieși în natură, vom povestii în jurul focului, vom schimba idei și în
principal ne vom simții bine și vom întării legăra și colaborarea dintre
noi.

Vă așteptăm să vă alăturați și sper să ne vedem cu bine!

--
Adi Roiban