[GSL] SysAdmin Day 2009

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Iul 16 20:09:21 EEST 2009

On Thu, 2009-07-16 at 19:05 +0300, Varga Levente wrote:
> Din cate am inteles Stas a lansat idea pentru toata tara nu numai
> local. Poate eu am gresit raspunzand aici, dar cred ca daca as fi pus
> mesajul meu pe, sa spunem cjlug, nu s-ar fi inteles. In orice caz va
> cer scuze.

Ar fi fain să facem o pagină de exemplu admini(i).softwareliber.ro/2009/
În care să avem listate toate evenimentele din țară cu locație și cine
organizează (dacă se organizează ceva).

Așa vom fi centralizați și mai simplu de găsit de cei care pot deveni
interesați de acest eveniment.

Sper să devină o tradiție dacă o începem. :)

Rog fiecare lug/grup dacă decide ceva să se anunțe aici ca să ne
sincronizăm.

P.S.: Are dreptate Lucian, însă sper că nu a rămas nimeni deranjat prea
tare și putem merge mai departe. :)

N.B.: Levente poți începe discuția pe CJLUG. Sunt happy că ideea a
plăcut.

> [...]
>         > +1
>
>         N-ar fi mai bine ca discuțiile/+1/-1/etc. legate de detaliile
>         petrecerilor locale ar avea loc pe listele/forumurile locale?
>
>         --
>          .
>         ..: Lucian

>         Lista de discuții a Grupului pentru Software Liber
>         http://softwareliber.ro/
>         GSL la liste.softwareliber.ro
>         http://softwareliber.ro/contact/lista/
>

> --
> Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/