[GSL] FLOSSCamp n media local

Ovidiu Dan zmarty la gmail.com
Mie Iul 22 22:32:58 EEST 2009

Ce inseamna partener media? Doar ca publica ceva articol despre Camp?

Am liste de contacte media locate compilate acum cateva saptamani pentru
judetele Mures, Iasi, Constanta, Cluj, Timisoara.

Daca va intereseaza, un mail direct ar fi cel mai bine.

Ovi,
newistic.com

---
Ovidiu Dan - http://www.ovidiudan.com/
My public key can be downloaded from subkeys.pgp.net, or
http://www.ovidiudan.com/public.pgp