[GSL] FLOSSCamp în media local?

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Iul 22 22:42:33 EEST 2009

On Wed, 2009-07-22 at 22:32 +0300, Ovidiu Dan wrote:

> Ce inseamna partener media? Doar ca publica ceva articol despre Camp?

Nu știu dacă e corect să te numești partener media dacă nu reprezinți
media. Fără supărare, însă dacă merge vorba de un simplu blog, atunci
respectivul nu poate reprezenta media. Îmi pare rău.

> Am liste de contacte media locate compilate acum cateva saptamani
> pentru judetele Mures, Iasi, Constanta, Cluj, Timisoara.
>
> Daca va intereseaza, un mail direct ar fi cel mai bine.

Nu cred că e ok să trimitem mesaje doar dacă acestea nu reprezintă
contacte personale. Nu am făcut odată spam și nu vom face nici acum...
sper!

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/