[GSL] FLOSSCamp n media local?

Ovidiu Dan zmarty la gmail.com
Mie Iul 22 23:00:37 EEST 2009

Salut,

Nu inteleg ce nu ai inteles. Am intrebat ce inseamna un partener media, cu
referire la sibiul.ro.

Cat despre listele de contacte, am fost pe site-ul fiecarui ziar local si am
luat contactele publice.

Anyway, nevermind.

Ovi

---
Ovidiu Dan - http://www.ovidiudan.com/
My public key can be downloaded from subkeys.pgp.net, or
http://www.ovidiudan.com/public.pgp