[GSL] FLOSSCamp în media local?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Iul 23 10:54:07 EEST 2009

Pe 23.07.2009 03:26, Adi Roiban a scris:
> În data de Mi, 22-07-2009 la 22:11 +0300, Andrei Popescu a scris:

> Totuși, FLOSSCamp nu e o acțiune mai privată?
> Chiar este nevoie de afiș și comunicate de presă?
>
> Eu cred că cei intersați în partea de voluntaria și comunitate a
> softwarelui liber din România au primit deja anunțul.
>
> Zic și eu :)

M-aș feri și eu de prea multă publicitate pentru că vreau în primul rând
să vină cei care contribuie la software liber în vreun fel. Astfel știu
că pot purta discuții despre cum să facem treaba asta mai bine în
România. Dacă vin mai mulți utilizatori de software liber decât
contribuitori vom vorbi despre cum se folosesc programele, ceea ce nu e
rău, însă lucrul ăla se poate face și pe internet.

Totuși dacă scriem pe afiș clar că este vorba de contribuitori și
potențiali contribuitori, l-am putea face. O să încerc deseară niște
schițe. Cu sau fără parteneri media, e frumos să avem un afiș pentru
eveniment.

Legat de scopul FLOSSCamp, cei care contribuie voluntar la software
liber comunică de obicei prin internet și vine un moment în viața
fiecăruia când îi vine să renunțe și să-și vadă de viața personală.
Întâlnirile astea față în față sunt bune pentru a face omul să realizeze
că nu este singur în voluntariatul ăsta.