[GSL] FLOSSCamp în media local?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iul 23 11:21:19 EEST 2009

On 07/23/2009 10:54 AM, Alexandru Szasz wrote:
> Pe 23.07.2009 03:26, Adi Roiban a scris:

> M-aș feri și eu de prea multă publicitate pentru că vreau în primul rând
> să vină cei care contribuie la software liber în vreun fel. Astfel știu
> că pot purta discuții despre cum să facem treaba asta mai bine în
> România. Dacă vin mai mulți utilizatori de software liber decât
> contribuitori vom vorbi despre cum se folosesc programele, ceea ce nu e
> rău, însă lucrul ăla se poate face și pe internet.

Daca (si dupa cum merg lucrurile cred ca asa se va intimpla) vor fi
peste 50 de persoane nu cred ca va fi posibil sa se adune toti la un loc
si sa poarte o discutie coerenta. Inevitabil se vor crea grupulete ah-hoc.

Asa ca eu cred ca cel mai bine e sa luam asta in consideratie si sa ne
gindim la ceva in sistem BarCamp:
http://en.wikipedia.org/wiki/BarCamp#Structure_and_participatory_process
Astfel fiecare va participa la discutiile de care e interesat.

Comunicat de presa si mentionari in presa locala pot fi utile pentru
"CV"-urile grupurilor care se ocupa de organizare (GSL, LUG-uri) pentru
ca asa isi cladesc imaginea si credibilitatea, ceea ce le poate ajuta pe
viitor, sa zicem daca se ajunge la sponsorizari.