[GSL] Resurse pentru traduceri

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Mar Iul 28 03:33:53 EEST 2009

Salut!

Am inceput sa lucrez la traducerea unei mici brosuri despre utilizarea git
si as avea nevoie de niste sugestii in ceea ce priveste resursele. Cu ceva
timp in urma (anul trecut) Adi Roiban mi-a dat adresa unor dictionare pentru
traduceri utilizate mai ales de echipele de localizare (Ubuntu cred) pentru
a traduce sirurile de caractere din programe. M-ati putea ajuta sa le gasesc
sau sa imi sugerati altele specializate pe termeni tehnici din informatica?
Multumesc!

Cu respect,
Levi

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.