[GSL] Banner FLOSSCamp

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iul 31 12:21:14 EEST 2009

On 07/31/2009 12:09 PM, Doru Ilasi wrote:

> Intrebare : N-ar fi timpul pentru un banner GSL ?

Din PVC?

> Cu sigle aditionale a la
> http://www.eliberatica.ro/2009/events/romanian-free-software-teams ... ?

Problema cu un banner din PVC este ca vrei sa il folosesti mai multi ani
la diverse evenimente. Daca pui citeva sigle aditionale s-ar putea ca
acesta sa nu mai fie actual dupa o vreme: apar noi proiecte, altele dispar.

De exemplu in pagina de la eLiberatica noi cei de la Fedora nu am fost
inclusi pentru ca aveam stand separat, nu e nici openSUSE desi Andrei
s-a tot invirtit prin zona dupa cum nu stiu din ce motive nu e nici Debian.