[GSL] Banner FLOSSCamp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iul 31 12:25:18 EEST 2009

Pe 31.07.2009 12:21, Nicu Buculei a scris:

> Din PVC?

Banner cu sigla în dreapta și scrisul lângă ca pe sait, da, dar nu e
momentul chiar acum.

Aici trebuie să-și dea cu părerea cei care au fost la evenimente făcute
de GSL, eu am vorbit cât am putut cu cei întâlniți despre GSL, i-am
invitat să se înscrie în listă, dar pentru asta n-am avut nevoie de banner.

Cred că banner-ul este cerut atunci când ce e scris pe banner oferă ceva
palpabil. Dacă sub sigla GSL s-a făcut de exemplu laboratorul GNU/Linux,
acolo era bun un banner cu GSL în lipsa unuia pentru laboratorul în sine.