[GSL] Banner FLOSSCamp

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Iul 31 12:54:05 EEST 2009

On Fri, 2009-07-31 at 12:09 +0300, Doru Ilasi wrote:
> De acord cu contributia.
>
> Intrebare : N-ar fi timpul pentru un banner GSL ?
> Cu sigle aditionale a la
> http://www.eliberatica.ro/2009/events/romanian-free-software-teams ... ?

O să sune aiurea, însă „Pentru ce?”.
GSL la momentul de față e unul dintre proiectele cele mai în viață în
România în privința promovării software liber (așa cum suntem o mână de
oameni și trei proiecte în cruce). Este grupul cel mai implicat în
proiecte FLOSS și membrii grupului reprezintă practic cele mai active
persoane la momentul de față în promovarea FLOSS-ului în România.

Cu toate acestea, grupul nu poate fi numit o mișcare națională, anume
prin faptul că nu toată lumea a acceptat încă acțiunile grupului drept
necesare și nu „self gigling”. GSL nu a fost și nici nu este, încă, luat
cu adevărat în serios, iar evenimentele după eLiberatica, imho, sunt
triste și au dat dovadă că nici GSL nu trebuie să se grăbească nicăieri
(aici vorbesc și de promovare, bannere, reclame și etc).

Din acest motiv nu cred că s-a atras atenția elementelor de gen (creare
banner de exemplu), însă dacă comunitatea crede că se merită, eu zic că
se poate. Numai să nu rămână banner-ul ăla prăfuit după creare (mai nou,
pe unde sunt evenimente sponsorizate de activiști corporate anti-floss,
noi nu avem acces).

Păcat...

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/