[GSL] Banner FLOSSCamp

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Vin Iul 31 14:45:17 EEST 2009

Stas SUSHKOV wrote:

> O să sune aiurea, însă „Pentru ce?”.

Pentru ca GSL merita Stas.
> GSL la momentul de față e unul dintre proiectele cele mai în viață în
> România în privința promovării software liber (așa cum suntem o mână de
> oameni și trei proiecte în cruce). Este grupul cel mai implicat în
> proiecte FLOSS și membrii grupului reprezintă practic cele mai active
> persoane la momentul de față în promovarea FLOSS-ului în România.
>
> Cu toate acestea, grupul nu poate fi numit o mișcare națională,
Nu toate mișcările naționale au bannere. Și nu pe toate bannere-le sunt
înscrise mișcări naționale.
> anume
> prin faptul că nu toată lumea a acceptat încă acțiunile grupului drept
> necesare și nu „self gigling”.
Nu asta a fost intenția.
> GSL nu a fost și nici nu este, încă, luat
> cu adevărat în serios, iar evenimentele după eLiberatica, imho, sunt
> triste și au dat dovadă că nici GSL nu trebuie să se grăbească nicăieri
> (aici vorbesc și de promovare, bannere, reclame și etc).

Ah, ah. Comunitatea aș spune că n-are nevoie de reclamă dar trebuie
făcută cunoscută (să-i zicem promovare). Pentru că la o comunitate
oamenii aderă / participă la "ceva" alături de alți oameni. De bună voie.
> Din acest motiv nu cred că s-a atras atenția elementelor de gen (creare
> banner de exemplu), însă dacă comunitatea crede că se merită, eu zic că
> se poate. Numai să nu rămână banner-ul ăla prăfuit după creare (mai nou,
> pe unde sunt evenimente sponsorizate de activiști corporate anti-floss,
> noi nu avem acces).

Asta ține un pic și de noi nu ?
Doru