[GSL] [Ex. Banner FLOSSCamp] Promovare GSL

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Iul 31 15:25:10 EEST 2009

On Fri, 2009-07-31 at 14:45 +0300, Doru Ilasi wrote:

> Pentru ca GSL merita Stas.

> Nu toate mișcările naționale au bannere. Și nu pe toate bannere-le sunt
> înscrise mișcări naționale.
> Nu asta a fost intenția.
> >
> Ah, ah. Comunitatea aș spune că n-are nevoie de reclamă dar trebuie
> făcută cunoscută (să-i zicem promovare). Pentru că la o comunitate
> oamenii aderă / participă la "ceva" alături de alți oameni. De bună voie.

Doru, scriind oameni, presupun că ne poți da exemple? GSL e de peste un
(domeniul a fost înregistrat în 2007-11-10), și de atâta vreme tot
câteva persoane activează/au activat. Sincer, nu cred că e o problemă de
promovare.

> Asta ține un pic și de noi nu ?

Nu sunt sigur, sunt exemple clare în care fazele de gen nu aveau nici-o
treabă cu GSL (mergea vorba de Ubuntu) și tot acolo s-a ajuns.

„Where we are wrong?”

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/