[software-liber] Re: stiri?

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Lun Iun 1 18:18:49 EEST 2009

Multumesc!
Se intampla oricui si face parte din viata de zi cu zi ...

Ma bucur sa vad ca si altcineva a postat in wiki stiri.

Sunt putin nedumerit de faptul ca in wiki la comunitati nimeni nu a mai
postat nimic.
Oare celelalte comunitati nu mai exista? Nu sunt interesate?
Cum putem sa ii contactam si sa verificam ca sunt active?

LucianO,

În data de 1 iunie 2009, 18:07, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
scris: