[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iun 1 22:59:57 EEST 2009

> Cosmin, si ceilalti. Se pune, intradevar, mai mult problema de standarde
> decat de aplicatii. Nu cred ca are rost sa mai vorbim astazi de alt format
> pentru schimbarea unor astfel de date/documente decat XML. Deci, in primul

Acest fir era initial despre aplicati open souce ce lucreaza cu
formate de date existente.
Pentru date noi sunt sanse ca ceva bazat pe XML sa fie solutia, dar
acum nu de asta e nevoie,
ci de un proeict mult mai putin ambitios, cu efort necesar mai usor de
estimat si cu impact imediat.

reformarea tutoror datelor e un scop nobil dar cred ca e un pas prea
mare pentru starea in care se afla
comunitatea noastra.
 Daca ne iese interoperabilitatea cu ce exista acum si lumea poate
incepe sa foloseasca linux pentru
a-si face treaba cu statul trecem la acel pas.

Jani