[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Iun 2 12:11:41 EEST 2009

2009/6/2 Ioan Fericel <mirabit la gmail.com>

>  Jani Monoses wrote:
>
>  Ai incercat macar acel formular D394, care este aproape functional pana
>>
> Nu.
>

> Si ai de gand ? Motivatii ?

Nu, pentru ca nu stiu ce e D394 si nu am experienta cu acele programe
originale.
Ce stiu ca  o aplicatie care ruleaza in OO sau in browser, oricat de
binevenita ar fi si oricat de mare ar fi avansul tehnologic fata de ce e
acum
nu e o clona propriu zisa.

>  inteleg ca ai spus ca acel exemplu al meu, D394, nu e bun pentru tema de
> care se vorbeste la inceputul acestui thread ? De unde a plecat aceasta
> propunere ? Va amintesc, tie si lui Razvan, care sunteti activi si pe grupul
> Tic-Lobby, ce spuneam in data de 24 aprilie 2009:

Am tras aceatsa concluzie bazat pe ce spuneti acum si ce ziceati si in alte
threaduri. Cred ca ce va propuneti e mult mai complex si mai greu de facut
decat simple clone, aveti intentia de a schimba ceva la institutii nu doar
la utilizatori.

Daca ce e acum inlocuieste deja (sau e aproape) un program existent de la
institutii e foarte bine, punem un link la el si trecem la urmatorul.

> Deci, Jani, poti si vrei sa te implici in acest proiect ? Scrie cateva
> cuvinte despre ce-ai putea sa faci. Intre timp eu o sa incerc sa pregatesc o
> lista detaliata cu sarcini.

Nu ma pot implica dar daca am inteles gresit si ce aveti acum e deja un
program ce e clona la unul de windows existent atunci merita promovat si nu
am nimic impotriva.

Jani