[software-liber] Re: stiri?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Iun 2 12:45:59 EEST 2009

În data de 1 iunie 2009, 23:52, Lucian Oprea <oprea.luci la gmail.com> a scris:
> Sa speram ca asa va fi.
> Oricum, fata de acum cateva luni a inceput sa capete contur aceasta actiune.

Salut,

Mi-am permis câteva corecturi și explic aici și de ce pentru a se
putea discuta dacă e nevoie:

* cred că știrile ar trebui să fie punctuale, fără a fi diferențiate
în offline, viitoare, etc; să reiasă din text asta
* oricând e posibil, pus legătură; adică dacă zici de Adi Roiban, îl
legi de saitul lui, în loc să zici mandrivausers.ro zici Comunitatea
românească a utilizatorilor Mandriva și legi textul de
mandrivausers.ro
* știrea să înceapă cu un verb; de ex: nu „Ultima prezentare din
cadrul Cursului de Dezvoltare Liberă a avut loc pe ” ci „A avut loc
ultima ...”
* evitat știri incomplete, de genul Adi Roiban a fost la UDS (Ubuntu
Development Summit), să scrie Adi un articol despre cum a fost și noi
să legăm la el, sau măcar la un alt articol cu concluzii, sau măcar un
scurt text cu ce a făcut acolo sau de ce a fost
* suntem destui pe listă, înainte să publicăm știrile ar trebui să
cerem prin email o recenzie ca să nu publicăm chestii gen Jani Stas
fiindcă articolele sunt preluate în cititoare și nu pot fi actualizate
mereu
* cred că ar trebui evitată formatarea textului de orice fel
(îngroșare, subliniere)

Toate astea au în vedere un efort suplimentar pe viitor pentru
traducerea știrilor în engleză, am început eu cu primul articol:
http://softwareliber.ro/articolul/721/?lang=en