[software-liber] Re: CERF: OpenSource reprezentat ... Microsoft Romania

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Mar Iun 2 23:16:36 EEST 2009

Oricum anul asta s-au limitat la un singur pavilion si la doar 3 zile
de expozitie.
Daca ne uitam la ritmul in care a scazut calitatea, la anul ar trebui
sa nu se tina deloc.
Poate-mi fac timp vineri pentru o vizita, dar nu garantez.