[software-liber] Re: Fwd: Open Letter from Free Software Group

Mar Iun 2 23:46:56 EEST 2009

On Tue, Jun 2, 2009 at 10:32 PM, Stas Sushkov <stas la nerd.ro> wrote:
> De acum, aș dori (sper că nu voi fi singurul), să aflu și părerea
> altor persoane despre eventuala colaborare/unirea a forțelor cu FSFE.

Din câte observ suntem pe drumul cel bun cu comunitățile locale. Georg
a propus lucruri pe care noi deja le facem. :-)

Părerea mea personală (am mai vorbit și anul trecut cu Shane,
coordonatorul Freedom Task Force) este că FSFE nu are nici forța și
nici intenția să construiască parteneriate solide, așa cum vedem la
companii.

Mai degrabă mizează pe o bună relație cu comunitățile din fiecare țară
și asigură o susținere morală (nu financiară) a activităților pe care
comunitățile le întrepind și se potrivesc cu liniile directoare ale
FSFE.

Eu cred că ce putem face în momentul ăsta este să ne înscriem pe lista
de discuții FSFE, așa cum propunea Georg. Am căutat și am găsit două: