[software-liber] Re: Fwd: Open Letter from Free Software Group

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Iun 3 00:57:22 EEST 2009

On Tue, 2009-06-02 at 23:46 +0300, Tibi Turbureanu wrote:

> [...]
> coordonatorul Freedom Task Force) este că FSFE nu are nici forța și
> nici intenția să construiască parteneriate solide, așa cum vedem la
> companii.
>
> Mai degrabă mizează pe o bună relație cu comunitățile din fiecare țară
> și asigură o susținere morală (nu financiară) a activităților pe care
> comunitățile le întrepind și se potrivesc cu liniile directoare ale
> FSFE.
>
> Eu cred că ce putem face în momentul ăsta este să ne înscriem pe lista
> de discuții FSFE, așa cum propunea Georg. Am căutat și am găsit două:

Păi listele de mai sus sunt ale noastre ambele, însă au fost ignorate și
ca urmare lăsate de-o parte.

> Și... cine dorește să finanțeze acțiunile FSFE poate să se înscrie în
> programul FSFE Fellowship.

Apropo, Tibi, să înțeleg că poziția ta față de o colaborare cu FSFE e
pro sau contra?

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/