Mie Iun 3 11:04:11 EEST 2009

2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:
> Salut,
>
> Poate ar trebui să ne gândim la o listă proprie, ceva gen
> liste.softwareliber.ro . Stas pronunță-te din punct de vedere tehnic.

Poștașul* la datorie? :-)

> Grupul Google poate deveni o arhivă la distanță.

Ar fi fain să folosim doar unelte libere, pentru ca mesajul grupului,
folosiți și dezvoltați programe libere (am presupus aici), să ajungă
mai ușor. Altfel eu vă spun, mă sinucid[1],[2]! :-P :-P :-P

* Mailman

Tibi

[1] http://ajanca.wordpress.com/2009/05/31/exorcizarea
[2] http://ajanca.wordpress.com/2009/06/01/educa%C8%9Bie-cu-trandafiri