Mie Iun 3 11:35:50 EEST 2009

2009/6/3 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>:
> [1] http://ajanca.wordpress.com/2009/05/31/exorcizarea
> [2] http://ajanca.wordpress.com/2009/06/01/educa%C8%9Bie-cu-trandafiri

Explicație: jurnalul este un pamflet care încă nu are pseudonime
pentru personaje (nici chiar pentru el, Andrei Janca) în forma de
prezentare.

Personal nu am gândit sau zis nimic din ce scrie acolo. Nu sunt
transcendental, sunt ateu și îmi place viața (unică).

Mă opresc aici că încep să-mi fac reclamă și deja s-a îngrijit Andrei
de asta :-P

Tibi