Mie Iun 3 12:26:16 EEST 2009

În data de 3 iunie 2009, 12:09, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:

> Sincer nu aș mai pune o listă la noi.
> Însă aș folosio pe cea de la FSF daca nu are nimeni nimic împotrivă.

Nu m-aș pune așa de adânc sub FSFE. Din câte văd celelalte liste nu-s
extrem de folosite.

> Explicația e simplă, sunt destule resurse online pe care le avem, și tot
> mai puțini oameni. Dacă se reușește evitarea resurselor online proprii
> pentru cele terțe ce pot fi folosite deja, atunci nu văd rostul unei noi
> munci.

E mailman, îl pui, îl setezi și merge.

Voi n-aveți de a face cu firme care au domeniul lor dar adrese la
yahoo.com ? Ce impresie lasă ?
Mie mi se pare că sunt incapabili să-și seteze un server de email sau
să folosească o soluție shared.

Hai să mai auzim și alte opinii.