Mie Iun 3 12:35:22 EEST 2009

> Voi n-aveți de a face cu firme care au domeniul lor dar adrese la
> yahoo.com ? Ce impresie lasă ?

GG e mult superior yahoo groups. Vezi cate proiecte open source sunt pe unul
si pe celalalt.

> Mie mi se pare că sunt incapabili să-și seteze un server de email sau
> să folosească o soluție shared.

Asa e. Dar alea sunt firme. Mie sincer folositul gg mi se pare superior pt
ca arata ca cei ce aleg asta
se gandesc pragmatic si folosesc o unealta buna pt a-si face treaba in loc
sa dea prea multa importanta
unor superficialitati ca branding in asemenea chestiuni minore si de a-si
valida cunostintele de sysadmin cu orice ocazie ce apare.
Asta sa lasam pt situl principal ca e important (nu zic sa trecem si situl
pe geocities ;)

Jani