Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Iun 3 13:32:29 EEST 2009

Trebuie să anunț că sunt de acord cu Jani în cea mai mare măsură.

Mai ales după ce am mai studiat problema, pot spune că, mailman ar fi
unica soluție pe care aș merge mai departe dacă ar fi să ne mutăm.

Și totuși există un NU solid pentru care nu aș face-o.

Problema noastră e fix cea descrisă și mai jos:
http://www.mail-archive.com/uphpu@uphpu.org/msg01088.html

Dacă și ne vom muta, pe mailman, se poate trece peste interfața web și a
arhivelor (ambele horrible) a lui mailman, și importa lista de discuții
prin mirror-ing tot în googlegroups. Însă aici nu știu ce câștigăm.

Deci noi decidem. Mailman e cul, e vechi, însă cu el nu aduci
utilizatori noi lejer. :(

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/