Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Mie Iun 3 13:53:22 EEST 2009

2009/6/3 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:
> Dacă și ne vom muta, pe mailman, se poate trece peste interfața web și a
> arhivelor (ambele horrible) a lui mailman, și importa lista de discuții
> prin mirror-ing tot în googlegroups.

Există xapian cu care se poate face un search destul de bun.

E folosit de ex. de Debian:
http://lists.debian.org/cgi-bin/search?query=&DEFAULTOP=and&author=moldovan&list=debian-l10n-romanian&sort=relevance&HITSPERPAGE=10&language=en

> Însă aici nu știu ce câștigăm.

Două lucruri:
* imagine mai serioasă în fața unora care se lasă impresionați de
detalii dintr-astea.
* protecție împotriva anulării contului de către Google.
Nu sunt câștiguri prea mari ...

> Deci noi decidem. Mailman e cul, e vechi, însă cu el nu aduci
> utilizatori noi lejer. :(

Mailman nu e „cul” – e cretin că îți ține parola în clar și ți-o
trimite pe mail – în condițiile în care mai toți oamenii obișnuiți au
una sau două parole pentru toate conturile asta e un dezavantaj mare.

Nivelul de cunoștințe tehnice de care e nevoie în plus pentru a te
înscrie în mailman e atât de mic încât îl consider un filtru bun.

Problemele de hosting pentru mailman sunt minore și nu cred că pot fi
considerate un dezavantaj cum zice Jani. Ia câteva minute să îl pui,
și configurezi, importarea utilizatorilor se face cu un copy-paste din
lista abonaților de pe grupul google.

--
 .
..: Lucian