Mie Iun 3 13:55:28 EEST 2009

În data de 3 iunie 2009, 13:49, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Asa e. La fel e si cu oribilitatea de gnome-ro pe care singurul motiv pt
> care nu am de gand particip
> e ca e pe sourceforge. Daca nu ai interfata web buna, si majoritatea noilor
> veniti acolo se uita, si google
> acolo de duce atunci se pierde mult.

Cine postează de pe web pe google groups ? Acum serios.
Dacă ar posta cineva am vedea imediat top posting.

Dacă ajungem la un punct să vorbim cu cineva mai important care are
nevoie de o listă de discuții o să-i recomandăm google pentru că aia
folosim noi ?

Nu zic să folosim și hârtie igienică liberă, dar măcar niște unelte de
bază care să dovedească că ești băiat mare și te poți descurca singur,
nu ai nevoie de serviciile proprietare ale unei corporații care nu
oferă nici zero suport.

Deși s-a mai adus în vedere subiectul ăsta, pe mine acum mă deranjează
faptul că pe google groups oricine poate face mâine un grup
„softwareliber” sau variații de-ale lui. Ca atare suntem aruncați în
neantul lui Google.

Așa cum n-aș vrea să fim o sublistă fsfe nici o sublistă Google nu mă
încântă să fiu.

Mai meditați, pentru abonații prin email nu va fi o diferență
sesizabilă, ăia care postează pe web eu zic că nu există, dacă există
să mă contrazică, iar setarea mailman o fac eu în ultimă instanță.