[software-liber] Re: proiecte independente

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iun 3 13:59:47 EEST 2009

În data de 3 iunie 2009, 13:46, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:
> 1) Vad ca adunam idei de proiecte dar nu e clar de cine tin si se cam opresc
> la inceput de drum.
> 2) Se pare ca nu vom avea un sef/coordonator al grupului intreg care sa
> preia o vreme fraiele si sa zica la cei dispusi sa ajute ce sa face si
> sa nu mai discutam in contradictoriu legat de orice subiect ca nimeni nu e
> responsabil dar toti avem pareri.
>
> Atucni propun fiecare sa se gandeasca la unul sau mai multe proiect clare,
> bine definite si realizabile, cu sanse de rezultate palpabile in termen
> scurt
> [...]

Eu m-aș mulțumi și cu idei, ca și cea pe care am pus-o eu pentru început:

http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Proiecte/Propuneri