Mie Iun 3 14:01:49 EEST 2009

2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> În data de 3 iunie 2009, 13:49, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:

> noilor
> >

> Cine posteaz─â de pe web pe google groups ? Acum serios.

Nu de postat zic ci de cautat si citit threaduri.

> Dac─â ar posta cineva am vedea imediat top posting.
>
> Dac─â ajungem la un punct s─â vorbim cu cineva mai important care are
> nevoie de o list─â de discu╚Ťii o s─â-i recomand─âm google pentru c─â aia
> folosim noi ?

Nu suntem in businessul de a recomanda solutii de mailing la altii :)
Cine important o sa ne intrebe de asta sa fim seriosi.

> Nu zic să folosim și hârtie igienică liberă, dar măcar niște unelte de
> baz─â care s─â dovedeasc─â c─â e╚Öti b─âiat mare ╚Öi te po╚Ťi descurca singur,

Asta cu ne descuram sinburi e cam etapa la care se epuizeaza cam toate
grupurile foss din ro.
Hai sa tragem un server, un forum un mailman, ftp, etc. Apoi activitati
zero.

> nu ai nevoie de serviciile proprietare ale unei corpora╚Ťii care nu
> ofer─â nici zero suport.

Zi asta cand treci proiectele tare pe un server local si nu folosesti google
code.

> Deși s-a mai adus în vedere subiectul ăsta, pe mine acum mă deranjează
> faptul că pe google groups oricine poate face mâine un grup
> ÔÇ×softwareliberÔÇŁ sau varia╚Ťii de-ale lui. Ca atare suntem arunca╚Ťi ├«n
> neantul lui Google.

Cybersquatting va exista tot timpul. La fel poate oricein face sdomeniu
software-liber.ro si pune mailman pe el.

> Așa cum n-aș vrea să fim o sublistă fsfe nici o sublistă Google nu mă
> încântă să fiu.

Nu e sublista google, folosesti un serviciu existent cu date fara lock in.

> Mai medita╚Ťi, pentru abona╚Ťii prin email nu va fi o diferen╚Ť─â
> sesizabil─â, ─âia care posteaz─â pe web eu zic c─â nu exist─â, dac─â exist─â
> s─â m─â contrazic─â, iar setarea mailman o fac eu ├«n ultim─â instan╚Ť─â.

interfata de citit si cautat pe web cum am zis, e cea mai tare chestie a gg.

Jani