Mie Iun 3 14:04:21 EEST 2009

2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> În data de 3 iunie 2009, 13:49, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Cine postează de pe web pe google groups ? Acum serios.
> Dacă ar posta cineva am vedea imediat top posting.
>
> Dacă ajungem la un punct să vorbim cu cineva mai important care are
> nevoie de o listă de discuții o să-i recomandăm google pentru că aia
> folosim noi ?
>
> Nu zic să folosim și hârtie igienică liberă, dar măcar niște unelte de
> bază care să dovedească că ești băiat mare și te poți descurca singur,
> nu ai nevoie de serviciile proprietare ale unei corporații care nu
> [...]

Da nu-i nimeni obligat sa se alature grupului, si nu-l obliga nimeni
sa aiba o adresa de mail de la gogu'.
E mult mai simplu asa si fara bataie de cap, a facut stas niste
amarate de adrese de mail pentru ubuntu.ro si sl.ro si m-am saturat de
spam.
Pentru cei care se oftica prea mult pe tema asta nu au decat sa isi
arunce calculatoarele pe geam ca si-au vandut sufletul soft-ului
proprietar din momentul in care au apasat butonul de power la
calculator.

Spor

--
Alin Rus