[software-liber] Re: proiecte independente

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 3 14:12:58 EEST 2009

> Incepe, te rog, cu exemplul personal ! Deja ai sarit pe alta floare; te
> astept "la oile noastre" !

voi incepe. Nu, proiectul cu xforms nu ma intereseaza pt ca nu e in directia
in care cred eu ca
trebuie sa mearga un proiect care are scopul de a incloui cu succes
solutiile .exe de acum.

Nu am altceva de adaugat pe tema asta, mi-am expus cat pot eu de clar
punctul de vedere si in firul recent
si pe cel de acum cateva luni.

Si tocmai de aceea am 'sarit pe alta floare' pentru ca vad aceasta tendinta
de a nu zice clar ce vrem sa
rezolvam din prima ci dam inainte cu proiecte la care se transforma
scopurile fara sa isi atinga telul.

In acest caz particular problema e simpla: o aplicatie simpla, usor de
instalat si folosit cat de similara cu ce e acum
al institutia X. Sunt de fapt mai multe proiecte simple si independente. Nu
au legatura cu promovatul de standarde noi,
nici cu agende personale sau comerciale ale nimanui, bine definite si
demonstrabil utile.

Aceeasi chestie am vurt si cu stiri regulate. Nu stiri cand apucam, dupa
reguli adhoc etc, ci zis care e stilul, tipul de continut
si periodicitatea. Daca astfel de proiecte simple si bine specificate nu le
putem face atunci doar frecam menta si singurul
folos e ca mai socializam (chiar daca online) si vedem ca sunt si altii care
avem scopuri comune. Dar sa lasam iluzia ca
schimbam ceva serios cu astfel de atitudni.

Cand avem proiecte vagi avem prea multe inputuri, vedem ca asa nu ajungem
departe si nimeni nu mai face nimic.

Jani